Κυριακή 18 Δεκεμβρίου 2011

ΤΙ ΛΕΕΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΟΥΣ???ΚΑΙ ΤΙ ΑΠΑΝΤΑΝΕ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΒΟΥΛΗ ΓΙΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΕΜΑ

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΕΡΩΤΗΣΗ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ ΤΟ 2009
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΜΟΔΙΟ ΥΠΟΥΡΓΟ

ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΖΟΝΤΑΙ ΘΕΜΑΤΑ ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΩΝ ΟΠΩΣ ΟΤΙ ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΑ ΚΟΥΝΟΥΠΙΑ...!!!

ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΡΩΤΗΣΟΥΝ ΟΙ κοι ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ
ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΗΤΑΝ :
ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙ ΤΟ ΝΑΤΟ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΜΑΣ???
ΕΧΕΙ ΑΝΑΦΕΡΘΕΙ ΑΠΟ ΠΟΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ ΟΤΙ ΤΟ ΝΑΤΟ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΑΠΟ ΠΙΣΩ
ΙΣΩΣ ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΚΑΘ'ΕΑΥΤΟΝ ΣΚΟΠΟ ΤΩΝ ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΩΝ
ΑΛΛΆ ΣΤΟΝ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟ ΡΟΛΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΝΑΛΑΒΕΙ...
ΕΤΣΙ ΛΟΙΠΟΝ
ΟΤΑΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΔΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΤΑΞΟΥΝ ΤΑ ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΝΑΕΡΙΟ ΧΩΡΟ ΜΑΣ ΤΙ ΑΔΕΙΑ ΖΗΤΑΝΕ? ΝΑΤΟΪΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ? ΑΠΛΗΣ ΜΕΤΑΒΑΣΗΣ?

ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΑ ΠΕΡΙΠΕΠΛΕΓΜΕΝΟ ΕΠΙΤΗΔΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΩΝ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΙ ΑΚΡΗ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΝΕΙ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥ...
 
ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΚΑΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΠΟ ΟΛΟ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΡΕΥΝΕΣ ...

ΚΑΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΒΟΥΛΗ ΟΠΩΣ ΕΔΩ
Parliamentary questions
10 May 2007
E-2455/07
WRITTEN QUESTION by Erik Meijer (GUE/NGL) to the Commission

 Subject: Aircraft condensation trails which no longer only contain water but cause persistent milky veils, possibly due to the presence of barium, aluminium and iron

1. Is the Commission aware that, since 1999, members of the public in Canada and the USA have been complaining about the growing presence in the air of aircraft condensation trails of a new type, which sometimes persist for hours and which spread far more widely than in the past, creating milky veils which are dubbed ‘aerial obscuration’, and that the new type has particularly come to people's attention because it is so different from the short, pencil-thin white contrails which have been a familiar sight ever since jet engines came into use and which remain visible for 20 minutes at most and can only be produced if steam condenses on dust particles due to low temperatures and high humidity?
2. Is the Commission aware that investigations by these complainants, observations by pilots and statements by government bodies increasingly suggest that what is happening is that aircraft are emitting into dry air small particles consisting of barium, aluminium and iron, a phenomenon which in public debate in America has come to be known as chemtrails?
3. Unlike contrails, chemtrails are not an inevitable by-product of modern aviation. Does the Commission know, therefore, what is the purpose of artificially emitting these Earth-derived substances into the Earth's atmosphere? Does it help to cause rain, benefit telecommunications or combat climate change?
4. To what extent are aerial obscuration and chemtrails now also being employed in the air over Europe, bearing in mind that many people here too are now convinced that the phenomenon is becoming increasingly common and are becoming concerned about the fact that little is so far known about it and there is no public information on the subject? Who initiates this spraying and how is it funded?
5. Apart from the intended benefits of emitting substances into the air, is the Commission aware of any possible disadvantages it may have for the environment, public health, aviation and TV reception?
6. What is being done to prevent individual European states or businesses from taking measures unilaterally whose crossborder impact other States or citizens' organisations may regard as undesirable? Is coordination already taking place with regard to this? Is the EU playing a part in it, or does the Commission anticipate a future role, and what are the Commission's objectives in this connection?
ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ:
ΘΕΜΑ : ΣΥΜΠΥΚΝΩΣΗ ΙΧΝΩΝ ΑΕΡΟΠΛΑΝΩΝ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΠΕΡΙΕΧΟΥΝ ΜΟΝΟ ΝΕΡΟ ΑΛΛΆ ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΓΑΛΑΚΤΩΔΗ ΠΙΘΑΝΩΣ ΛΟΓΩ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ ΒΑΡΙΟΥ ΑΡΓΙΛΙΟΥ ΚΑΙ ΣΙΔΗΡΟΥ.

 1. Γνωρίζει η Επιτροπή ότι, από το 1999, τα μέλη του κοινού στον Καναδά και τις ΗΠΑ έχουν να διαμαρτύρονται για την αυξανόμενη παρουσία στην ατμόσφαιρα των ουρών συμπύκνωσης των αεροσκαφών ενός νέου τύπου, που μερικές φορές παραμένουν για ώρες και τα οποία εξαπλώνονται πολύ ευρύτερα από ό, τι στο παρελθόν, δημιουργώντας γαλακτώδη νεφελώματα τα οποία ονόμασαν «εναέρια σκίασης», και ότι ο νέος τύπος έχει ιδιαίτερα έρθει στην προσοχή των ανθρώπων, επειδή είναι τόσο διαφορετική από τη σύντομη, σαν ίχνος μολυβιού ,λεπτό λευκό contrails τα οποία έχουν ένα γνώριμο θέαμα από τότε που κινητήρες αεριώθησης ήρθαν σε κυκλοφορία και τα οποία παραμένουν ορατές για 20 λεπτά το πολύ και μπορεί να παραχθεί μόνο αν συμπυκνώνεται ατμός με σωματίδια σκόνης που οφείλεται σε χαμηλές θερμοκρασίες και υψηλή υγρασία;

 2. Γνωρίζει η Επιτροπή ότι οι έρευνες από τους καταγγέλλοντες, οι παρατηρήσεις από τους πιλότους και τις δηλώσεις από κυβερνητικούς φορείς όλο και περισσότερο δείχνουν ότι αυτό που συμβαίνει είναι ότι τα αεροσκάφη εκπέμπουν στον ξηρό αέρα μικρά σωματίδια που αποτελούνται από βάριο, αλουμίνιο και σίδηρο, φαινόμενο που στη δημόσια συζήτηση στην Αμερική έχει γίνει γνωστή ως chemtrails;

3. Αντιθέτως με τα contrails, τα chemtrails δεν είναι ένα αναπόφευκτο υποπροϊόν της σύγχρονης αεροπλοΐας. Γνωρίζει η Επιτροπή, ως εκ τούτου, ποιος είναι ο σκοπός της τεχνητής εκπομπής αυτών των Γήινης προέλευσης συστατικων στην ατμόσφαιρα της Γης; Βοηθά να προκαλέσει βροχή, το όφελος των τηλεπικοινωνιών ή την αντιμετώπιση της αλλαγής του κλίματος;

4. Σε ποιο βαθμό τα εναέρια σκίασης και chemtrails τώρα αναπτύσσονται και στην ατμόσφαιρα πάνω από την Ευρώπη, έχοντας κατά νου ότι πολλοί άνθρωποι εδώ έχουν πλέον πειστεί ότι το φαινόμενο γίνεται ολοένα και πιο κοινό και αποκτούν ανησυχία για το γεγονός ότι ελάχιστα πράγματα είναι μέχρι στιγμής γνωστά σχετικά με αυτό και δεν υπάρχει ενημέρωση του κοινού σχετικά με το θέμα; Ποιος κινεί αυτό το ψεκασμό και πώς χρηματοδοτείται;

5. Εκτός από τα προβλεπόμενα οφέλη της εκπομπής συστατικών στον αέρα, είναι ενήμερη η Επιτροπή για τυχόν μειονεκτήματα που έχει για το περιβάλλον, τη δημόσια υγεία, την αεροπλοΐα και την τηλεοπτική λήψη;

6. Τι γίνεται για να αποτρέψει μεμονωμένα ευρωπαϊκά κράτη ή επιχειρήσεις από τη λήψη μέτρων μονομερώς των οποίων οι διασυνοριακές επιπτώσεις σε άλλα κράτη ή τις οργανώσεις των πολιτών μπορεί να θεωρήσει ως ανεπιθύμητες;Υπάρχει συντονισμός που ήδη λαμβάνει χώρα σε σχέση με αυτό; Η Ευρωπαϊκή Ένωση  διαδραματίζει ρόλο σε αυτό, ή μήπως η Επιτροπή προσδοκά το μελλοντικό της ρόλο, και ποιοι είναι οι στόχοι της Επιτροπής σε αυτό το πλαίσιο;



ΚΑΙ ΔΟΘΗΚΑΝ ΑΝΑΛΟΓΕΣ ΑΕΡΟΛΟΓΙΚΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΟΠΩΣ Η ΠΑΡΑΚΑΤΩ
 
Parliamentary questions
26 June 2007
E-2455/2007
Answer given by Mr Dimas on behalf of the Commission
1.  The Commission is aware of claims that such trends and phenomena exist. However, the Commission is not aware of any evidence substantiating such claims. The extent to which aircraft condensation trails form and the speed at which they disappear are in the first instance determined by pressure, temperature, and the relative humidity of a given flight level. Fuel and combustion properties and the overall propulsive efficiency may also have an impact. Any changes or trends in the extent to which contrails are reported to remain visible and develop into more widespread clouds may thus be due to factors such as changes in:

meteorological conditions;
traffic volumes;
jet-engine efficiency.
2. The Commission is aware of such claims but is not aware of any evidence that particles of barium, aluminium or iron are being emitted, deliberately or not, by aircraft.
3. No. It cannot be precluded that the release of such particles might affect precipitation and climate change, but as indicated above the Commission is not aware of any evidence that such releases take place.
4. The Commission is not aware of any evidence that such methods are being employed in Europe.
5. None of the substances referred to are hazardous per se, but some effects on environment and public health can not be ruled out if large scale releases to the air occurred.
6. As indicated above the Commission is not aware of any evidence suggesting that there is any reason to act.

ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ:
Απάντηση του κ. Δήμα εξ ονόματος της Επιτροπής

1. Η Επιτροπή έχει επίγνωση των ισχυρισμών ότι υπάρχουν τέτοιες τάσεις και φαινόμενα.Ωστόσο, η Επιτροπή δεν είναι ενήμερη για τυχόν αποδεικτικά στοιχεία που τεκμηριώνουν τους ισχυρισμούς αυτούς.Ο βαθμός στον οποίο τα ίχνη των αεροσκαφών συμπυκνώνονται και την ταχύτητα με την οποία εξαφανίζονται βρίσκονται κατά πρώτο λόγο καθορίζεται από την πίεση, τη θερμοκρασία, και η σχετική υγρασία του ένα δεδομένο επίπεδο πτήσης.Τα καύσιμα και η καύση οι ιδιότητες το σύνολο της απόδοσης πρόωσης μπορούν να έχουν επίσης αντίκτυπο.Οποιεσδήποτε αλλαγές ή τάσεις όσον αφορά την έκταση των contrails ,οι οποίες έχουν αναφερθεί ,να παραμένει ορατή και να εξελιχθεί σε πιο εκτεταμένη συννεφιά μπορεί επομένως να οφείλεται σε παράγοντες όπως οι αλλαγές σε:
--μετεωρολογικές συνθήκες
--όγκος κυκλοφορίας (πτήσεων)
--απόδοση κινητήρα jet

2. Η Επιτροπή έχει επίγνωση των ισχυρισμών αυτών, αλλά δεν γνωρίζει κανένα αποδεικτικό στοιχείο ότι είναι σωματίδια του βαρίου, αργιλίου και σιδήρου που εκπέμπεται, σκόπιμα ή όχι, από τα αεροσκάφη.

3. Όχι, δεν μπορεί να αποκλειστεί ότι η απελευθέρωση τέτοιων σωματιδίων μπορεί να επηρεάσει τις βροχοπτώσεις και την κλιματική αλλαγή, αλλά όπως αναφέρθηκε παραπάνω, η Επιτροπή δεν έχει υπόψη της κανένα αποδεικτικό στοιχείο ότι η εν λόγω ελευθερώσεις πραγματοποιούνται.

4. Η Επιτροπή δεν γνωρίζει καμία απόδειξη ότι αυτές οι μέθοδοι αναπτύσσονται και στην Ευρώπη.

5. Κανένα από τα συστατικά που αναφέρονται είναι επικίνδυνα καθαυτό, αλλά κάποιες επιπτώσεις στο περιβάλλον και τη δημόσια υγεία δεν μπορούν να αποκλειστούν,αν γίνονται μεγάλης κλιμάκας απελευθερώσεις στην ατμόσφαιρα.

6. Όπως αναφέρεται ανωτέρω, η Επιτροπή δεν είναι ενήμερη για τυχόν ενδείξεις που υποδηλώνουν ότι υπάρχει λόγος να δράσουμε.



ΥΓ: παρακαλώ συγχωρήστε όσα λάθη κάνω στην μετάφραση και ευχαρίστως θα δεχτώ διορθώσεις

ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΗΜΑΣ??



βιογραφικά Σταύρου Δήμα

Biography for Stavros Dimas

First Name: Stavros
Last Name: Dimas
Title: European Commissioner for the Enviroment
Organization: European Commission
Country: Greece
Date of Birth: 30/04/1941
Place of Birth: Athens, Greece
Education:
  • Graduated in Law and Economics, University of Athens
  • Masters in Law, New York University
Politics: New Democracy
CV:
  • 1969-1970 Wall Street Law Firm Sullivan & Cromwell
  • 1970-1975 World Bank, Washington DC. Lawyer for the legal department of the International Finance Corporation (IFC)
  • 1975-1977 Deputy Governor of the Hellenic Industrial Development Bank
  • 1977-2004 Member of the Greek Parliament representing the party of New Democracy
  • 1977 Member of the negotiating committee for the accession of Greece to the EEC
  • 1977-1980 Deputy Minister of Economic Coordination
  • 1980-1981 Minister of Trade
  • 1985-1989 Parliamentary spokesperson for New Democracy
  • 1989-1990 Minister of Agriculture
  • 1990-1991 Minister of Industry, Energy and Technology
  • 1995-2000 Secretary General of New Democracy
  • 2000-2003 Senior Member of the Political Analysis Steering Committee of New Democracy
  • 2000-2004 Head of the New Democracy delegation, Council of Europe
  • March 2004-October 2004: European Commissioner for Employment and Social Affairs
  • November 2004-: European Commissioner for the Environment